נציבת שב"ס התייצבה נגד השופט, בן גביר גיבה

    איתי גדסי 3 Comment on נציבת שב"ס התייצבה נגד השופט, בן גביר גיבה

    נציבת שב"ס הנחתה הבוקר להמשיך ולהקפיד על הצבת סמלי המדינה מאחורי עצורים בדיונים משפטיים שמתקיימים בוידאו, חרף החלטת השופט הרמלין. בן גביר גיבה: "שופט שלא מתאימה לו מדינה יהודית – יכול לעזוב את תפקידו"

    צילום: דוברות המשטרה
    11:48
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on צפו: הכנסייה הגדולה של לב לאחים במעמד גדולי ישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגבה את נציבת שב"ס, שהנחתה הבוקר (שני) להמשיך להציג את דגל ישראל בהארכות מעצר של אסירים ביטחוניים.

    ההחלטה של הנציבה באה כתגובה לפרסום המביש, לפיו השופט איתי הרמלין דרש להסיר במהלך דיונים שנערכו בוועידות ווידאו, רקעים הנושאים מסרים פרו ישראלים, כולל דגל המדינה. אמש, שר הפנים משה ארבל הגיש תלונה לנציב תלונות הציבור על השופטים, נגד התנהלותו של השופט.

    במסגרת הערכת מצב שקיימה הבוקר נציבת שב"ס, רב-גונדר קטי פרי, הנחתה הנציבה כי יש להמשיך ולהקפיד שכל הדיונים המשפטיים המתבצעים באמצעות מערכת הוויעוד חזותי (video conference) יעשו על רקע סמלי המדינה ודגל ישראל לצד שם היחידה ממנה מתבצע הדיון בפועל.

    כאמור, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לכך: "נותן גיבוי מלא לנציבת שב"ס על ההחלטה להמשיך להקפיד שבכל הדיונים המתבצעים במערכת הויעוד החזותי יעשו על רקע דגל ישראל וסמלי המדינה. לשופט אין סמכות להורות על הורדת דגל המדינה וסמלי המדינה. שופט שלא מתאימה לו מדינה יהודית, עם דגל וסמלי ישראל יכול לעזוב את תפקידו".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מפחיד לחשוב מי הם אלה שקובעים את החיים לאזרחי ישראל